livetichampagne.blogg.se

Två gastronomer i Champagne

Helgen hittills

Publicerad 2013-10-19 18:16:33 i Besök, Shopping, Troyes,

Dagen igår bjöd på Outlet med Marie-Therese och Anna-Karins föräldrar, själv fyndade jag både ett par rejäla vinterskor från Timberland, samlade lite (läs mycket) vuxenpoäng när funktion fick gå före utseende, men de kommer tjäna sitt syfte i stallet och till snöpromenader, både här och hemma i Sverige! Sedan fann jag av ren slump en perfekt jacka för (eventuella) springturer och andra sportaktiviteter nu till höst/vinter, till sådär 100 euro nedsatt pris. Rätt nöjd faktiskt! Anna-Karin hittade en superfin kofta, vi måste få lov att skämma bort oss lite faktiskt, trots att vi blir bortskämda med mat av herr och fru Nordin stup i kvarten!
På kvällen drog vi ut och bowlade och spelade biljard med några vänner, Anna-Karin och jag lekte oss till vinst 2/3 omgångar, såklart genom våra skills (eller ren tur). Vår motståndare Jesper var mindre road över detta!

Idag har vi gått på stan och ätit ekologiska hamburgare, råkade shoppa lite för mycket, blev en t-shirt, en skjorta och en ny handväska i samma märke som AKs nya väska för mig (ja jag vet jag ska inte köpa mer saker nu. Bara julklappar och presenter) och nu samlar vi kraft inför kvällens restaurangbesök på ett väldigt mysigt ställe som vi även besökte med Claudia när hon var på besök!

Bonsoir!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela