livetichampagne.blogg.se

Två gastronomer i Champagne

Halloween

Publicerad 2013-11-01 18:28:43 i Allmänt,

Igår var vi på fest idag - not so much! Men innan festen var vi i skolan på föreläsning, tre timmar, tre mentala mord (jag ska för evigt vara tacksam att jag har lärt mig engelska), två filmer om IKEA och en uppgift, utlandet älskar verkligen att använda Ikea som exempel! 

Våra outfits: 
Trots det var susannas ide att klä ut oss till rött och vitt ser HON skeptisk ut... 


Vi var alltså vindruvsklasar! Sara i mitten med en mer normal utklädnad, någonstans bestämde vi oss att gå som bollhav nästa år. I övrigt: det går att sjunga om ballonger som om de vore äpplen, det går även att fråga om sången finns på riktigt, man har ALDRIG tråkigt att vara utklädd med ballonger, en tjej på hela kvällen fattade vad vi var och tror vi slog rekord i ordvitsar igår genom att byta ut alla ord mot grape lr graping, ni hör ju hur kul vi hade det! 

Hepp, dags att återgå till att göra nada! 

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2013-11-05 10:10:04

Så himla snygga och rolig idé!! :)
Haha jag har också läst lite om IKEA på sistone... Fatta att han va 17 när jan grundade vad som skulle bli en sån sjukt stor verksamhet. Vad gjorde jag när jag va 17?

Svar: Haha, det var Sanna sol kom på den! Lätt att fixa var den iaf ;) Ja men usch, så får man inte tänka, haha! Man får ta igen det nu helt enkelt!
Susanna och Anna-Karin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela