livetichampagne.blogg.se

Två gastronomer i Champagne

Veckan

Publicerad 2013-12-10 18:05:30 i Allmänt, Going to France, Vi äter,

Hej! 

Och nu kom den, verkligheten ifatt oss med! Efter att mer eller mindre glidit igenom terminen har vi vår jävulsvecka, vi slits mellan plugg, föreläsningar och samtidigt hinna med allt roligt som händer! 

Nästa måndag är tanken att vi ska ha redovisning, tenta och lämna in en rapport. Förutom tentaplugg och skriva rapport har vi följande planer för veckan; sista festen innan jul ikväll, födelsedags/hejdå innan julmiddag imorgon, föreläsning på em., fransksprov + redovisning för Sannis, skidresa för oss båda torsdagkväll (testade nyss skidoutfiten, ihhhhh) som vi kommer hem ifrån söndagkväll, hehe! Är det nu vi ska va glada att vi är unga?! 

Hur som helst blir det en fullspäckad, rolig vecka! Och imorgon är det bara 1 vecka tills i flyger hem. Känns inte ens konstigt att jag varit utomlands non stop sen slutet på augusti! 

Tror inte riktigt jag hunnit med att reflektera över detta hösten, får ta igen det nästa termin! Egentligen har jag inte alls tid att blogga, magen kurrar sen borde jag fixa mig lite innan vi slänger ihop lite kola och glider på julfest :) 

På återseende! 


Julmys andra advent! 

Kommentarer

Postat av: Pappa roger

Publicerad 2013-12-10 20:40:00

Ser gott ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela