livetichampagne.blogg.se

Två gastronomer i Champagne

Första advent

Publicerad 2013-12-01 13:14:30 i Allmänt,

Och Sanna för sista dagen i Barcelona på egen hand medan jag ligger hemma och återhämtar mig från en mest trolig matförgiftning! Kan säga att spansk mat var god så länge den varade, senaste dygnet har det bara blivit tråkmat! Så jäkla tråkig tajming när resan bokades för så himla längesen. Är glad att jag hann njuta av några fina dagar, god mat och fantastiska shopping"fynd"! 

Nu vill jag verkligen bara åka hem och må bra! Och äta, är superduperhungrig! 


La Sagrada Familia, det närmaste turistandet jag kom denna resa! Så kan det gå! 

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2013-12-01 22:34:51

Hoppas du mår bättre nu!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela